PENGENALAN

Selamat datang ke web memborong di China

sila email atau hubungi

akujalall@yahoo.com

012-6265089

Sunday, September 4, 2011

Borong china 2011 | borong di China | Pakej memborong di China | bisnes Trip ke China

Assalamualaikum semua... dan salam sejahtera

Terima kasih kerana meluangkan sedikit masa untuk melihat laman web saya memborong ke china ini,tidak rugi jika anda terus membaca sedikit tulisan di bawah.

Jika anda seorang usahawan kecil-kecilan atau juga besar,mungkin anda pernah terfikir untuk mendapatkan barang terus dari kilang atau sekurang-kurangnya dari kedai yang pemborong di negara kita mendapatkan barang-barang perniagaan.

dulu .....dan kini sudah ada perubahan, terutama sekali keupayaan peniaga - peniaga bumiputra atau orang melayu untuk menceburi dunia borong di china. Negara China borong China merupakan tempat longgokan segala barangan- barangan dunia.Negara china merupakan sebuah kuasa besar dalam dunia perniagaan.Barangan buatannya tersebar ke serata dunia termasuklah malaysia.

tetapi tahukah anda semua bahawa banyak barangan yang terdapat di malaysia kebanyakkan dari negara china borong china. ini disebabkan kebanyakkan barangan ini telah rebrand semula dengan jenama malaysia. barang- barang ini diimport secara borong China dan bila sampai ke malaysia ianya telah menjalani penjenamaan semula barangan tersebut menjadi seolah- olah barangan dari malaysia atau barangan dari syarikat di malaysia. Barang-barang di china mempunyai kualiti mengikut gred yang dikehendaki,lebih mahal harganya lebih kualitilah barangannya tetapi ia masih lagi murah berbanding harga disini mengikut grednya.

kalau dahulu syarikat -syarikat besar sahaja yang mampu untuk membuat urusniaga import barangan dari china secara pukal, tetapi pada hari ini peniaga pasar malam pun sudah mampu untuk pergi ke china dan memborong di china dan dijual dipasar- pasar malam,pasar-pasar tengah malam seperti downtown,uptown malah banyak juga barangan tersebut dijual di pasaraya-pasaraya besar di seluruh malaysia. Ini adalah kerana terdapat pakej memborong di china yang disediakan oleh syarikat atau orang perseorangan.

Seluruh dunia tertumpu ke china tetapi mengapa tidak kita yang mendapat peluang untuk ke china,kita boleh bersaing dengan peniaga-peniaga yang meletakan harga yang rendah di pasaran negara kita dalam masa yang sama masih boleh mendapat keuntungan yang tinggi,semuanya terjawab jika anda mengambil peluang memborong ke china.

Mengapa perlu anda pergi memborong ke china untuk kali pertama dengan mengikuti pakej dari syarikat atau orang perseorangan kerana di china tidak semua tempat menawarkan pada harga borong,jadi perlu ade orang yang tahu di mana pusat-pusat borong tersebut supaya anda tidak pergi ke tempat yang tidak sepatutnya,juga anda akan diajar bagaimana untuk menghantar pulang barang-barang borong anda samaada dengan menggunakan kapal terbang ataupun kapal laut.

SELAMAT MEMBORONG DI CHINA











Borong China

0 comments: